niedziela, 23 grudnia 2012

Awans w tabeli!


Rozgrywki PLAS-u trwają dalej. Na początku grudnia dziewczyny rozegrały dwa zwycięskie spotkanie- z Gimnazjum Koszalin oraz z drużyną ZSR ze Świdwina. Niewątpliwie możemy uznać to za sukces. 



Oto krótki wywiad z kapitan naszej drużyny- Olą Gajdziel.

„Stachu w Podziemiach”: „Jak oceniasz dwa ostatnie mecze?  Może jakaś mała relacja?”

Ola Gajdziel: „Wydaje mi się, że ostatnie spotkania zostały przez nas dobrze rozegrane, o czym świadczą końcowe wyniki  W pierwszym meczu szybko zyskałyśmy przewagę nad zespołem ze Świdwina i pokonałyśmy dziewczyny 3:0. Dobrze rozpoczęłyśmy też drugie spotkanie wygrywając pierwszego seta z Koszalinem. Jednak przeciwniczki nie poddały się i dobrą grą w polu pokonały nas w drugim secie. Na szczęście szybko podniosłyśmy się po przegranej partii i wygrałyśmy decydującą partię, kończąc spotkanie przy wyniku 2:1.”

„SwP”: „Co powiesz o sposobnie gry drużyny?  Czy można powiedzieć, że zmienił się od czasu wcześniejszych spotkań?”

O.G.: „Myślę, że na boisku jesteśmy dobrze zorganizowane. Staramy się realizować określone założenia i konsekwentnie dążymy do celu. Jesteśmy stosunkowo świeżą drużyną, razem rozegrałyśmy niewiele meczy, więc nie jesteśmy jeszcze ograne tak, jak inne zespoły. Jest to jednak kwestia czasu Najważniejsza jest wiara i radość z gry. W drużynie panuje miła atmosfera, a to przecież najważniejsze. Z każdym meczem jesteśmy bardziej ograne i mamy większe doświadczenie. Kolejne spotkanie uczy czegoś nowego. Wydaje mi się, że teraz jesteśmy pewniejsze swojej gry niż na początku. I więcej się uśmiechamy J .”
 
„SwP”:
„ Jaki jest Twoim zdaniem najmocniejszy punkt drużyny?”


 
O.G. :
„Wydaje mi się, że mocnej strony naszego zespołu nie należy szukać w poszczególnych elementach. Według mnie funkcjonują one na równym poziomie. Pozytywną cechą naszej drużyny jest to, że jesteśmy konsekwentne i nie tracimy wielu punktów w jednym ustawieniu. Przed nami jeszcze dużo pracy, ale jestem pewna, że w przyszłości będzie to owocować sukcesami.”

„SwP”: „Na zakończenie zapytam jeszcze- jak czujesz się jako kapitan naszej reprezentacji?”
 
O.G.: „Jestem dumna, to oczywiste.  Jak każda z nas cieszę się, że wspólnie osiągamy te małe cele. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.”

„SwP”:Dziękuję bardzo za rozmowę.”


Dzięki wygranym, drużyna awansowała w ogólnej tabeli z czwartego na trzecie miejsce, zbliżając się tym samym do awansu do turnieju finałowego (przechodzą cztery najlepsze zespoły).

Ogółem
L.p.
Zespół
m
p
Z
P
+/-
1.
Gimnazjum Połczyn-Zdrój
6
14
4
2
14/4
2.
Zajączek Złocieniec
7
14
5
2
14/7
3.
ZSP Połczyn-Zdrój
4
8
3
1
8/4
4.
Gimnazjum Koszalin
5
7
3
2
7/8
5.
Koszalinianki
6
6
2
4
6/12
6.
ZSR CKP Świdwin
6
2
0
6
2/16
m-mecze, p-punkty, Z-zwycięstwa, P-porażki
(źródło: 
www.mksmieszko.npx.pl)


Następna (czwarta) kolejka już 06.01.2013 r.  Naszym siatkarkom życzymy dalszych zwycięstw, a wszystkich zainteresowanych i niezainteresowanych zapraszamy do kibicowania.

A.S.